Dlaczego nie mogę odbierać ani wysyłać wiadomości email?

Przyczyn może być kilka.

  1. Nieprawidłowo skonfigurowany program obsługujący pocztę – poprawność konfiguracji znajdziesz w powyższej zakładce.
  2. Program antywirusowy zablokował możliwość odbierania i wysyłania e-maili z konta. Wówczas należy dokonać zmian w konfiguracji takiego programu.
  3. Wygaśnięcie domeny. Jeżeli po 21 dniach od upłynięcia terminu płatności nie zarejestrujemy wpłaty za domenę wówczas konto zostanie usunięte.
  4. Błąd w adresie e-mail. Wiadomość nie może zostać dostarczona, ponieważ w adresie odbiorcy wkradła się literówka – sprawdź poprawność adresu mailowego, na który wysyłasz wiadomość.
  5. Zablokowany port 25 przez dostawcę internetowego. Jeśli Twój dostawca sieci Internet zablokował port 25, zmień wartość portu serwera wychodzącego (SMTP) na 587 lub 465.

Jeżeli nie można wysłać lub odebrać wiadomości z poziomu programu obsługującego pocztę sprawdź, czy wysyłając pocztę z poziomu strony WWW problem także występuje.
Jeśli da się wysłać pocztę przez webmail, to wówczas źródło problemu leży w konfiguracji programu obsługującego pocztę.

Szczegóły artykułu

Identyfikator artykułu:
32
Kategoria:
Ocena :

Zależne artykuły